Main FAQ Search Groups Members List Profile Private Messages
Log-in Register
 
Forum www.aklasa2h.fora.pl Strona G│ˇwna
15:57

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.aklasa2h.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 711
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 7:47, 11 Kwi 2014    Temat postu: 15:57

teraz 17 ide do innego lekarza i zobaczymy co on mi powie.w kazdym badz razie mam pytanko...czy przez te paskudztwa na moim jajniku moge swobodnie zajsc w ciaze??
[link widoczny dla zalogowanych]
po kilku dniach (w zale┼╝nosci od zaawansowania wrasatania sie paznokcia) poroblem znika... Powiem tak, przechodz─Ö teraz niez┼é─ů szko┼é─Ö przetrwania.
Wi─Öc 13 tyg i 7 dni, i ten dzie┼ä to r├│wnie┼╝ pocz─ůtek 15 tygodnia jest
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

(Bo spo┼╝ywanie np 200 kcal dziennie (bo reszt─Ö b─Ödziemy wymiotowa─ç) przez par─Ö lat... [link widoczny dla zalogowanych] Nie mog─Ö ju┼╝ tego czyta─ç.
Maz tez byl zawsze czarujacy. Przecie┼╝ nie b─Ödzie w ┼╝yciu sam. Potrzebuj─Ö PILNEJ pomocy gdy┼╝ zdecydowa┼éam si─Ö jednak na dniach otworzy─ç komis art. p├│┼é godziny dziennie! Malwina_Toru┼ä dzi─Öki wypr├│buj─Ö ten Sedomix, bo wyczyta┼éam ,┼╝e jest bez recepty ale skoro 2 tabletki Bellergotu nie pomagaj─ů to nie wiem czy co┼Ť s┼éabszego pomo┼╝e..ale na pewno kupi─Ö. [link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie 101 Niestety rowerek mam bardzo stary i nieziemsko hałasuje. Zaczynam loda robić Najlepiej szukac w malych sklepikach, a nie wielkich siecowkach. w takim razie daruje sobie odpisywanie i podawanie swoich uwag.masz racje to bylaby walka-slowo przeciw slowu.bo akurat tej kwesti nikt nie bylby w stanie udowodnic. no tak sobie czytam i sie robie w gacie ;/;/;/ ;( bo jutro raniutko za 10 godzin mam zabieg ;/ przez te forum to sie bardziej boje, nie wiedzialem ze astrzyk bedzie bolał i bedzie uczucie rozpychania palca ;/ jeszcze maja byc szwy ;/ to juz wogule ;/ nigdy nie mialem nic szytego ani tak dalej, zero kontaktu z takimi rzeczami a tu nagle taka gleboka woda jak dla mnie, mialem ochote juz zrezygnowac, ale nie jestem taki, no i ide...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Postanowilam zatem troche sie pociemnic i wrocic do farbowania domowego.
[link widoczny dla zalogowanych]
1 listr wody zmiescic w sobie??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie ma chyba w Polsce doktora, który nie miałby poprawek na swoim koncie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dodatkowa zaleta jest takze to ze kolor farby utrzymuje sie dluzej.Moje kolezanki tutaj tez tej serii uzywaja i sa zadowolone tak jak ja.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Najwięcej ludzi poznałam na uniwersytecie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a wieczorem 1t. [link widoczny dla zalogowanych] Wczoraj dostałm pierwsze opakowanie L i dzis rano po sniadaniu zaserwowałam sobie pierwsza kapsuółkę.
Za to ze spaniem nie mam problemu. [link widoczny dla zalogowanych] pytam bo to bardzo znany model i marka no i ciekawo┼Ť─ç mnie z┼╝era Witam ROZCZESUJCIE SWOJE LOKI GRZEBIENIEM Z SZEROKIMI PRZERWAMI MI─ÖDZY Z─ÖBAMI (nie wiem jak to okre┼Ťli─ç). [link widoczny dla zalogowanych]
Powiem szczerze 1,5 roku ani jednego paj─ůka, zero innych robali (muchy, mr├│wki). My┼Ťl─Ö ┼╝e maj─ůc takie pocz─ůtki zyskasz znacznie wi─Öcej jako profesjonalny fryzjer kt├│rego p├│┼║niej b─Öd─ů cenic pracodawcy ni┼╝ jak wybie┼╝esz najbardziej presti┼╝owy kurs-kt├│ry oczywi┼Ťcie nigdy nie przygotuje ci─Ö tak jak to o czym napisalam wy┼╝ej! Kompletnie nie jestem gloda i mam mase energii. Nie wiem czy akurat Barczy┼äski bedzie mnie konsultowa┼é ale s┼éysza┼éam o nim bardzo dobre opinie-poleci┼é mi go jeden z chirurg├│w w innym szpitalu. Teraz le┼╝e z gipsem na nodze a w czwartek dalej ilizarow:/ Czy kto┼Ť si─Ö interesuje czy jest jakie┼Ť forum na kkt├│rym dokonuj─ů sir transakcji sprzeda┼╝y aparat├│w? a wracaj─ůc do tematu dziekuj─Ö za kolejn─ů AUTOREKLAM─ś firmie INTASTYL mi┼éo bardzo ze jeste┼Ťcie fajni r├│┼╝owi i w og├│le wspaniali ale skorzystam z opinii innych a nie was samych
[link widoczny dla zalogowanych]
hej!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

przedewszystkim zmie┼ä fryzjera to nie profesionalista,dla profesionalisty to nie problem.je┼Ťli za┼Ť chcesz domowym sposobem zrobi─ç to kup sobie palette ultraintensywny rozja┼Ťniacz kt├│ry rozja┼Ťnia 5-7 ton z 2 opakowania je┼Ťli masz d┼éu┼╝sze w┼éosy potem je┼Ťli ci─Ö nie usatyswakcionuje ten kolor (bo mo┼╝e wyj┼Ť─ç ┼╝├│┼éty)po 2 tygodniach powt├│rz ten zabieg.PAMI─śTAJ o dobrych od┼╝ywkach do w┼éos├│w!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Jutro bedzie lepsze Alby/ - przecie┼╝ tak─ů Pani chcia┼éa tylko tyle us┼éysza┼éam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jastula.. [link widoczny dla zalogowanych] Po operacji nie robi┼éam z blizn─ů nic, ale gdy mog┼éam j─ů ju┼╝ umy─ç, to zacz─Ö┼éam smarowa─ç kremem do twarzy.
ja tego salonu na ligocie nie wspominam za dobrze to co zrobila mi pani Mariola to byla massakra!omijam ten salon szerokim ┼éukiem! Robi┼éam to pierwszy raz te uk┼éucia nic nie bol─ů wi─Öc moim zdaniem nie warto bra─ç ze znieczuleniem dentystycznym bo to przecie┼╝ te┼╝ uk┼éucie, Ten kwas sam w sobie ma ┼Ťrodek znieczulajcy wi─Öc nie ma sensu. Za ka┼╝dym razem co┼Ť lekko zmienia - jestem zachwycona efektem + wszyscy mnie pytaj─ů kto mnie strzy┼╝e Nie wiem jak ten Cz┼éowiek to robi, ale KA┼╗DA moja znajoma, kt├│ra trafi┼éa do Niego - wychodzi zachwycona. przy wartosciach ref: Ech! [link widoczny dla zalogowanych]
Staram sie patrzec optymistycznie i ciagle wymyslam nowe opcje na zorganizowanie sobie tutaj zycia, tylko ze przy wiecznej obstrukcji otoczenia mozna latwo stracic wiare w siebie... nie wiem jak jej pom├│c. Brzuszki w takiej sytuacji nie pomog─ů. ┼╝adnych kontrolnych wizyt. Chocia┼╝ mam du┼╝o do zgubienia i mo┼╝e tak szybko idzie. Bardzo sie ciesze ,ze tak dzielnie dajecie sobie rade. Wi─Öc chyba od razu nie lepiej i┼Ť─ç do m─Ö┼╝czyzny i darmowa─ç sobie ten b├│l??
Mam regularne miesi─ůczki, owulacje i p─Öka mi p─Öcherzyk graffa stwierdzi┼éo to 6 lekarzy, m├│j partner ma dobre wyniki z badania nasienia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

MOze ktos, kto DSH robil, napisalby wiecej na ten temat?
[link widoczny dla zalogowanych]
Widzicie, czasem warto poczeka─ç, i trafi─ç na sprzedawczynie nie┼Ťwiadom─ů tego co sprzedaje Ja mia┼éam do┼Ť─ç sporo i zaj─Ö┼éo to wszystko mniej wi─Öcej godzink─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy kto┼Ť z Pa┼ästwa m├│g┼éby nam jako┼Ť pom├│c?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak w ogole dziewczyny, uwierzcie, ze praca dla Was jest, tylko trzeba trafic w odpowiednim czasie i miejscu na kogos, kto akurat Was szuka.
[link widoczny dla zalogowanych]

Te┼╝ mia┼éam taki problem jak wy - chodzi mi o b├│le jajnika. [link widoczny dla zalogowanych] Je┼Ťli IgM nadal bedzie ujemne a IgG nie wzrosnie znacz─ůco - wszystko jest OK i o problemie toxo mo┼╝esz zapomnie─ç.
A mo┼╝e ju┼╝ co┼Ť przetestowa┼éa┼Ť. Osoby BEZ NALOGOW. To twoja pierwsza g┼éod├│wka, prawda? polecam rodziny zastepczj, gral tam chopaka majki [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] admu1.jpg Ludzie bez znajomosci jezyka tam pojechali i sie nie bali, wiec jesli kumasz to nie ma co sie bac str. Owszem, pic mozna, ale nie np. Pozara┼╝a┼éam tym ÔÇ×odchudzaniemÔÇŁ swoje c├│rki i ju┼╝ maj─ů na tym punkcie bzika ,s─ů szczup┼ée. Je┼╝eli nie mo┼╝na okre┼Ťli─ç czasu zachorowania robi si─Ö awidno┼Ť─ç, kt├│ra m├│wi czy zachorowanie jest ┼Ťwie┼╝e czy nie. Mo┼╝e w┼éosy tez;D
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Brooklyn - artystyczno-snobistyczna dzielnica NY.
Dziewczyny porad┼║cie ,2 wrzesnia mam byc w szpitalu na ca┼ékowite usuni─Öcie tarczycy , sp├│┼║nia mi si─Ö okres i co je┼Ťli dostan─Ö go w dniu operacji ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja dzis sie smieje, ze powinni mi ja wreczyc na lotnisku 10 lat temu
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.aklasa2h.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
xeon Template © Digital-Delusion
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin